Yaware — rozwiązanie do optymalizacji równowagi między życiem zawodowym a prywatnym oraz wydajności
Yaware to rozwiązanie do optymalizacji równowagi między życiem zawodowym a prywatnym oraz wydajności w całej organizacji. Pomaga śledzić, zarządzać i rozwiązywać problemy związane z wydajnością i dobrostanem pracowników oraz zwiększać zaangażowanie pracowników.
Dlaczego używać Yaware?
Jako aplikacja może być używana przez dowolną firmę do śledzenia czasu spędzanego przez pracowników na dowolnym projekcie lub zadaniu, niezależnie od ważności projektu lub zadania, statusu lub pilności.
Oferuje użytkownikowi- przyjazny interfejs, który umożliwia zarządzanie każdym projektem i zadaniem oraz śledzenie czasu spędzonego nad nimi przez pracowników w ujęciu godzinowym.
Yaware pomaga również identyfikować i rozwiązuj problemy związane z wydajnością i dobrym samopoczuciem pracowników oraz poprawiaj zaangażowanie pracowników.
Jest łatwy do wdrożenia i użytkowania dzięki prostemu, krok po kroku procesowi tworzenia i śledzenia projektów i zadań.